sobota, 10 maja 2014

Urlop

Na jednym ze światów żył sobie Mistrz. Jeden z tych, którzy zawiadują galaktykami, dbają o ich istnienie i rozwój. Był dobry w swoich fachu i Wielka Rada postanowiła przyznać mu w nagrodę urlop.
Mistrz bardzo się ucieszył i natychmiast zadzwonił do agencji turystycznej.
- Proponujemy panu niesamowitą podróż na Zieloną Planetę. Zostały tam stworzone wszelkie warunki do przeżycia prawdziwej przyjaźni. Dowie się pan, co to znaczy mieć prawdziwego przyjaciela, przeżyć lojalność, wsparcie, radość obcowania z nim, wytrwać razem w trudnych chwilach, - zachwalał wycieczkę pracownik agencji.
- Dziękuję, ale mam tu przyjaciół i znam te uczucia. Co jeszcze może mi pan polecić?
- O, to na pewno spodoba się panu Czerwona Planeta! To miejsce dla tych, którzy chcą przeżyć miłość. Spotka pan tam kobietę swoich marzeń, przeżyje największą namiętność…
- Przepraszam, że przerywam, ale mam już ukochaną kobietę i nie chcę z żadną inną tego przeżywać, - odparł Mistrz, nieco już rozdrażniony.
- Proszę wybaczyć… Mam jeszcze Żółtą Planetę. To planeta spełniania marzeń. Wszystko, co pan zechce, zostanie spełnione, - prezentował kolejną ofertę pracownik agencji.
- Nie, dziękuję, to też mi nie pasuje. Jestem Mistrzem i sam realizuję swoje marzenia, - powiedział rozczarowany Mistrz i już chciał się rozłączyć, ale jego rozmówca zaczął prawie krzyczeć w słuchawkę:
- Ostatnia propozycja! Całkowita nowość w naszej ofercie! Niebieska Planeta! Bezkonkurencyjne warunki do życia: góry, oceany, morza, egzotyka, wspaniała przyroda! Będzie pan tam miał wszystkie warunki do przyjaźni, miłości i spełniania marzeń!
- Pan mnie nie zrozumiał. To mnie nie interesuje.
- Zrozumiałem, zrozumiałem. Na Niebieskiej Planecie jest pewien szczegół.
- Jaki?
- Na tę planetę turyści udają się po wcześniejszym zabiegu kasowania pamięci. Zapomni pan kim pan jest, zapomni pan swoje życiowe doświadczenie oraz wyczyścimy panu pamięć emocjonalną. Przez cały czas urlopu będzie pan miał całkowicie nowe doznania.
- To ciekawe. A jak zamierzacie zapewnić mi bezpieczeństwo?
- Proszę się nie martwić. Jeśli będzie panu cokolwiek zagrażać, sprowadzimy pana natychmiast z powrotem.
- Dobrze, - powiedział Mistrz. – W takim razie skorzystam z oferty.
… i tak na Ziemi pojawił się jeszcze jeden człowiek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie ...

Przyciski Listonic

- See more at: http://darmowedodatkinablogi.blogspot.com/2013/09/bujajaca-sie-latarenka.html#sthash.RbAo3ms7.dpuf