poniedziałek, 17 marca 2014

Świece zodiakalne




Aby wykonać rytuał często potrzebujemy wiedzy na temat koloru świec przypisanych konkretnemu znakowi zodiaku. Szukałam w wielu źródłach i okazało się że magowie mają wiele sprzecznych opinii na ten temat. Zastanawiałam się jak to wszystko pogodzić i doszłam do wniosku, że napiszę o wszystkich jakie znalazłam, a wy intuicyjnie wybierzecie sobie ten kolor, który będzie wam najbardziej odpowiadał. Często nasza intuicja i odczucie co lubimy, a czego nie - jest najlepszym doradcą.

BARAN- biały, różowy, żółty, czerwony.różowe świece

BYK- żółty, indygo, zielony, czerwony.

BLIŹNIĘTA- żółty, zielony, czerwony, niebieski.

RAK- biały, srebrny, pomarańczowy, zielony, brązowy.

LEW- złoty, czerwony, zielony.

PANNA- żółty, złoty, zielony, brązowy, czarny.

WAGA- indygo, niebieski, czarny, jasno brąz

SKORPION- żółty, ciemnoczerwony, brązowy, czarny.

STRZELEC- złoty, ciemnoniebieski, purpurowy, fioletowy, czerwony.

KOZIOROŻEC-  czerwony, fiolet, brązowy, czarny.

WODNIK- fiolet, niebieski lub błękit, zielony.

RYBY- biały, niebieski, granat, fiolet, zielony.

2 komentarze:

  1. No to sie zgadza u mnie niebieski granat i biały reszta już mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie zieleń...złoto tylko w delikatnych dodatkach, ale na prawdę delikatnych, a czerwień...tylko na ustach, chociaż też rzadko...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie ...

Przyciski Listonic

- See more at: http://darmowedodatkinablogi.blogspot.com/2013/09/bujajaca-sie-latarenka.html#sthash.RbAo3ms7.dpuf