czwartek, 12 grudnia 2013

Magia Świąt w Auchan

Do świąt co raz bliżej :D suuper, posiedzimy w końcu w trójeczkę, ale dopiero w drugi dzień świąt. Jak w przyszłym roku wszystko się uda to na święta wyjedziemy w góry na kulig, śnieg, kominek kurde taki szał będzie i święty spokój, bez gotowania, bez pośpiechu, nerwów, prezentów i innych historii. Kiedyś już tak wyjechaliśmy na Wielkanoc, mieliśmy całą drewnianą chatkę dla siebie prószył śnieg, 2 noce, 3 dni ale wypoczęliśmy jak nigdy. Prószył śnieg, były góry, paliliśmy w kominku i było romantycznie, spokojnie. Świat się zatrzymał:)

Przedstawiam migawkę z świątecznej oferty w Auchanie (Bonarka, Kraków).

P.S   SYPNĄŁBY TEN ŚNIEG !! :-)

Urokliwe bańki, choć powiem szczerze szału nie ma. Na mnie wrażenie zrobiły Mikołaje za około 100 wzwyż - są niesamowite. Chciałabym tak kiedyś mieć pokój,  którym była by makieta z lokomotywą, kościołami etc jak już pisałam o tym TU i takie  by mi stały, chociaż jeden koło kominka, drugi gdzieś na schodach o rany :D
































                                                            Chciałabym tą książkę :)

A takie kupiłam mojej małej czytelniczce:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie ...

Przyciski Listonic

- See more at: http://darmowedodatkinablogi.blogspot.com/2013/09/bujajaca-sie-latarenka.html#sthash.RbAo3ms7.dpuf