wtorek, 5 listopada 2013

Święta w Pepco

Pepco też lubię, mają duży wybór gadżetów w różnych gamach kolorystycznych i w dość przystępnych cenach. Dzisiaj dopiero się rozkładali, ale co nie co już uchwyciłam.  A i nawet kupiłam, ale o tym w następnym poście.

 Lampiony duże 20zł, małe 9.99.



 Różne pierdoły, szału nie ma. Aczkolwiek ten domek to chyba karmnik.. Uroczy :)
Te wiklinowe gwiazdy też mi się podobają, a pod domkami dla ptaków jest zestaw trzech drewnianych gwiazd, też mają to coś.

Czapa i szal dla pieska. Fajny pomysł ? Nauszniki 7,99


 Opaska - rogi renifera i nos, nie wiem czy on świeci, ale ten zestaw ujął me serce ! Jedyne 7,99 !


 Czapki mikołajowe, jako że jestem sroką no to w mm guście oczywiście błyszcząca z cekinami - love it. Wszystkie czapy 7,99.



Wersja dla mojej Malutkiej - śliniaki z czapką ! 5 złotych i już wiem, że to kupię - z ciasteczkiem <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie ...

Przyciski Listonic

- See more at: http://darmowedodatkinablogi.blogspot.com/2013/09/bujajaca-sie-latarenka.html#sthash.RbAo3ms7.dpuf