sobota, 16 listopada 2013

Oświetlenie z gałązek




Potrzebne

  • gałęzie
  • lampki
  • źródło zasilania
  • sznurek/ dratwa


Wykonanie

Gałęzie ułożyć i najlepiej przewiązać sznurkiem, aby się uniknąć ich rozsypania. Jeśli chcemy aby nasze gałęzie były kolorowe to należy je rozłożyć na gazecie, najlepiej na podwórku i spryskać sprayem, lub pomalować pędzlem farbą w kolorze jaki nam odpowiada. Jeśli chcemy żeby dodatkowo błyszczały brokatem, to należy je spryskać brokatem w sprayu.
Ułożyć gałęzie w zwartą miotełkę, lub pozwolić im sterczeć każdej w inną stronę ;)
Przymocować przewody zasilające w jeden pakiet, by zminimalizować ich widoczność - jeśli gałązki wieszamy. Jeżeli jak w opcji drugiej włożycie je jak ja do wazonu, to po prostu ubrać lampkami jak choinkę.
Gałązki zawiesić, lub jak już pisałam włożyć do wazonu/ wiaderka czy co nam do głowy przyjdzie i cieszyć się światłem :)
Ja dodatkowo swoje gałęzie jeszcze ubrałam kokardami i malutkimi bańkami.

źródło www.shopterrain.com

1 komentarz:

Zostaw ślad po sobie ...

Przyciski Listonic

- See more at: http://darmowedodatkinablogi.blogspot.com/2013/09/bujajaca-sie-latarenka.html#sthash.RbAo3ms7.dpuf